Wednesday, August 5, 2009

Viking Retro

HURRA!! I två år nu har jag letat och letat efter rosa Viking Retro. De har varit helt omöjliga att få tag på och Viking har slutat producera dem. Så, här om dagen träffade jag på en tjej som hade dem, och jag var självklart tvungen att fråga henne vart hon hade köpt dem. Det visade sig att Stadiums Sports Outlet hade utförsäljning av just dessa. Jag åkte självklart dit direkt och de hade en hel hög. Och endast i storlek 38, vilket är just den storleken jag har. Och det bästa med det hela var att priset var nedsatt med 200 kronor så de kostade endast 299. Hah!! *SÅ glad*

Aviary emelieisaksson-blogg-se Picture 1

2 comments:

KATE ♥ said...

På 70 tallet hadde jeg sånne støvler i marineblått og hvitt.
De er fine.
Så heldig du var nå.
Klem

KATE ♥ said...

En god ting kan ikke sies for ofte;
GRATULERER MED DAGEN.
Onkel hilser