Friday, January 29, 2010

Mysiga kuddar och pläd

Jag lät mig påverkas av en reklam på tv här om dagen. Det var Findus “mat utan tillsatser”. Normalt tycker jag inte att “snabbmat” smakar gott alls men jag tänkte jag skulle testa den. Särskilt då eftersom de inte innehåller tillsatser. Det lät bra! Dessutom är det så otroligt tråkigt att göra mat endast till en person och då är “snabbmat” perfekt.

Jag köpte hem den med Falafel och Cous Cous och den smakade faktiskt jättegott! Som om jag skulle lagat till den hemma. Så om du är less på den frysta pizzan; löp och köp – de finns i många olika varianter, också svensk husmanskost.

Genom En mammas dag – Weronica kom jag över hemsidan Sheperd. Deras kuddar och pläd ser hur mysiga ut som helst. Och en dröm för en frusen tjej som jag. :)

Ha en trevlig fredagskväll!

 02 01

1 comment:

LENE said...

Lekre ting og nydelige vinduer!
Ha en deilig weekend

Klemmer fra Mamma